Курс спрямований на ознайомлення вчителів математики з методами гейміфікації як інструментом підвищення мотивації та залученості учнів у навчальний процес. У межах курсу розглядатимуться ключові принципи гейміфікації, типи ігрових механік та їх адаптація до різних тем шкільного курсу математики. Особлива увага приділятиметься практичним аспектам: створенню ігрових завдань, використанню цифрових ресурсів (Kahoot, Quizizz, Classtime) та інтеграції елементів змагальності й сюжетності для розвитку пізнавальної активності школярів.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Знання і розуміння універсальних функціональних компетентностей сучасного вчителя.

Розуміння ролі гейміфікації в освітньому процесі.

Здатність реагувати на освітні виклики із застосуванням технології гейміфікації.

Здатність ідентифікувати, класифікувати та характеризувати технології гейміфікації в освітньому процесі.

Уміння добирати стратегії конструктивної поведінки педагога.

Уміння застосовувати техніки та прийоми гейміфікації  в освітньому процесі.