Інформація про курс

Курс спрямований на ознайомлення вчителів математики з методами гейміфікації як інструментом підвищення мотивації та залученості учнів у навчальний процес. У межах курсу розглядатимуться ключові принципи гейміфікації, типи ігрових механік та їх адаптація до різних тем шкільного курсу математики. Особлива увага приділятиметься практичним аспектам: створенню ігрових завдань, використанню цифрових ресурсів (Kahoot, Quizizz, Classtime) та інтеграції елементів змагальності й сюжетності для розвитку пізнавальної активності школярів.
- Викладач: Гетманенко Людмила Миколаївна
Знання і розуміння універсальних функціональних компетентностей сучасного вчителя.
Розуміння ролі гейміфікації в освітньому процесі.
Здатність реагувати на освітні виклики із застосуванням технології гейміфікації.
Здатність ідентифікувати, класифікувати та характеризувати технології гейміфікації в освітньому процесі.
Уміння добирати стратегії конструктивної поведінки педагога.
Уміння застосовувати техніки та прийоми гейміфікації в освітньому процесі.