Course info

Модуль спрямований на підвищення професійної компетентності вчителів української мови та літератури щодо сучасних підходів до оцінювання навчальних досягнень учнів. Увагу акцентовано на групах результатів навчання як основі для формування критеріїв оцінювання відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти.
Учасники ознайомляться з нормативними засадaми, практичними інструментами та прикладами структурування оцінювання за групами результатів. У процесі модуля буде розглянуто особливості формувального оцінювання, педагогічної рефлексії, організації зворотного зв’язку та мотиваційного впливу оцінки на учня.
- Teacher: Наталія Михайлівна Дика
Розвиток ключових та професійних компетентностей; розуміння концепції оцінювання результатів навчання відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти; вміння формулювати критерії та індикатори до кожної групи результатів; готовність застосовувати формувальне та підсумкове оцінювання як єдиний процес; впровадження культури зворотного зв’язку з учасниками освітнього процесу; використання оцінювання для підтримки, мотивації та розвитку учнів; готовність розробляти власні моделі оцінювання, адаптовані до контексту закладу загальної середньої освіти; організація ефективної комунікації з учасниками освітнього процесу.