Модуль спрямований на підвищення професійної компетентності вчителів української мови та літератури щодо сучасних підходів до оцінювання навчальних досягнень учнів. Увагу акцентовано на групах результатів навчання як основі для формування критеріїв оцінювання відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти.

Учасники ознайомляться з нормативними засадaми, практичними інструментами та прикладами структурування оцінювання за групами результатів. У процесі модуля буде розглянуто особливості формувального оцінювання, педагогічної рефлексії, організації зворотного зв’язку та мотиваційного впливу оцінки на учня. 

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ключових та професійних компетентностей; розуміння концепції оцінювання результатів навчання відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти; вміння формулювати критерії та індикатори до кожної групи результатів; готовність застосовувати формувальне та підсумкове оцінювання як єдиний процес; впровадження культури зворотного зв’язку з учасниками освітнього процесу; використання оцінювання для підтримки, мотивації та розвитку учнів; готовність розробляти власні моделі оцінювання, адаптовані до контексту закладу загальної середньої освіти; організація ефективної комунікації з учасниками освітнього процесу.