Особливості психофізіології дітей, які не розмовляють, або мають  затримками мовленнєвого розвитку. Процеси становлення дитячого мовлення в нормі і які сигнали свідчать про негаразди та мають нас занепокоїти. Як і коли, та за яких обставин, у дітей виникає потреба спілкуватися, і що робити педагогам (батькам) щоб дитина швидше почала розмовляти.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність діяти відповідально й свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини-громадянина; визначати та враховувати в освітньому процесі вікові та індивідуальні особливості дітей; формувати мотивацію дітей та організовувати їх пізнавальну діяльність, позитивну самооцінку  я-ідентичності; розвивати мовно-комунікативні уміння та навички дітей.