Навчальні модулі для вчителів природничо-математичних дисциплін

Модуль пропонується для вчителів, які починають проводити дослідження за допомогою цифрового вимірювального комплексу LabQuest від Vernier., коомпактної цифрової лабораторії. Дане. Методичні рекомендації до навчальних предметів з фізики, хімії та біології  з використанням обладнання у

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Отримання інформаційно-цифрових компетентностей щодо використання віртуальних середовищ, інструментів для STEM освіти.

Практичний, проєктно-орієнтований модуль на тему: "STEM-проєкти на базі Arduino". Вчителі, які роблять перші кроки в опануванні основ програмування Arduino. Елементи електронного констуктора Arduino, середовище розробки Arduino IDE. Створення декілька найпростіших STEM-проєктів на Arduino. Використання Arduino Uno Набір Starter Kit на базі UNO R3.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Набуття предметно-методичної та цифрової компетентності щодо реалізації STEM проєктів на базі ARDUINO.

Як працювати з онлайн-інструментом European Scientix STEM School Label. Різні критерії, що визначають STEM-школу. Що таке стратегія STEM на шкільному рівні. Алгоритм, як розробити STEM-стратегію вашої школи за допомогою STEM School Label.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Набуття навичок розробки стратегії впровадження STEM освіти в закладі освіти.

STEM підхід до навчання. Приклади STEM дня та тижня у освітньому закладі. Приклади освітніх проектів, які можна використовувати під час дистанційного та очного навчання. Перелік онлайн посилань для роботи з освітніми проектами та науково-дослідницькими роботами у шкільному курсі природничо-математичних дисциплін. Підходи та потенційні переваги інженерної освіти.

Обсяг навчального часу: 20 годин / 0.66 ECTS
Програмні результати навчання:

Формування предметно-методичної компетентності щодо реалізації STEM на уроках і позаурочній діяльності.

Перелік безкоштовних онлайн-сервісів для роботи з освітніми проектами та науково-дослідницькими роботами у шкільному курсі природничо-математичних дисциплін.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток цифрової компетентності щодо запровадження STEM з використанням електронних освілніх ресурсів.

Викладання курсу "Інженерія" у школі. Етапи роботи для створення інженерного проєкту. Відео із підбіркою шкільних інженерних проєктів, які можна робити із підручних засобів. Методи використання 3D окулярів під час навчання. Один із найбільш швидких шляхів ознайомлення із 3D друком - використання 3D ручки в освітньому процесі. Корисні посилання до навчання з LEGO.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток підприємницької та інформаційно-цифрової компетентностей щодо створення інженерних проєктів.

STEM підхід до навчання, який базується на інтегрованому підході з таких дисциплін: фізичні відкриття, науки про життя, науки про Землю та космос, інженерія. Основні етапи підготовки до STEM занять.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток підприємницької та інформаційно-цифрової компетентностей щодо запровадження STEM підходу у закладі дошкільної освіти.